Reteta de clatite cu fulgi de ovaz: usoara si sanatoasa

Aceasta reteta de clatite cu ovaz este o  optiune mult mai sanatoasa decat retetele traditionale de clatite, are doar ingrediente foarte usor de gasit si le vei avea gata in cateva minute. O sa il iubesti! 

In aceasta postare veti gasi doua optiuni pentru a pregati delicioase clatite sanatoase de casa cu fulgi de ovaz, fara zahar adaugat. Va sfatuiesc sa incercati ambele versiuni si sa decideti singur care dintre cele doua este preferatul vostru.

Prima versiune a retetei de clatite cu fulgi de ovaz

(Ingrediente pentru 4-5 clatite)

Ingrediente pentru clatite cu fulgi de ovaz

Pentru aceasta reteta de clatite cu fulgi de ovaz vom avea nevoie de urmatoarele ingrediente:

Un ou (puteti inlocui cu doua albusuri suplimentare) Trei albusuri O banana Un iaurt natural fara grasimi sau zaharuri 3/4 de cana de bautura vegetala (eu am ales bautura din fulgi de ovaz) 150 de grame de fulgi de ovaz

Nota despre bautura vegetala:

Dupa cum vedeti, sunt ingrediente foarte simple de gasit, este posibil ca in unele tari sa nu fie inca comercializate bauturi vegetale, si puteti opta pentru lapte normal (in cazul in care nu aveti intoleranta la lactoza) sau puteti pregati si voi o bautura de ovaz . vegetal.

Pentru a prepara o bautura vegetala din fulgi de ovaz, nu trebuie decat sa bateti un pahar de fulgi de ovaz sau faina cu un litru de apa cu ajutorul unui blender.Acesta bautura vegetala va tine la frigider pana la o saptamana.

Pasi pentru a pregati reteta de clatite cu fulgi de ovaz:

Pentru a pregati aceste clatite cu fulgi de ovaz va trebui sa urmam urmatorii pasi simpli:

Bate toate ingredientele

In primul rand  vom bate toate ingredientele pana formeaza o masa omogena , astfel incat sa nu ramana cocoloase, vom folosi un mixer sau blender. Pentru a da putina aroma clatitelor puteti adauga o lingura de cacao pura fara zaharuri si degresata in acest moment.

Banana ii va oferi o atingere dulce care este delicioasa, astfel incat nu va trebui sa adaugati niciun tip de zaharuri sau indulcitori. Ceea ce face ca aceasta reteta sa fie mult mai sanatoasa decat cele traditionale.

Se incalzeste in tigaie, rotund si rotund

Odata ce ai toate ingredientele bine amestecate, urmatorul pas este  sa iei cea mai buna tigaie a ta, care este antiaderenta ca sa nu se lipeasca de tine, poti adauga si un strop de ulei si sa o intinzi la suprafata cu hartie de bucatarie. a tigaii.

Important este sa puneti tigaia la foc mediu, odata ce este deja fierbinte, vom adauga putin din amestec. Asteptam aproximativ 45 – 60 de secunde si il rasturnam cu ajutorul unei spatule.

Daca vezi ca a mai ramas putin pana sa fie complet gata, mai lasa-l sa fiarba cateva secunde.

Adaugati insotitori

Odata ce le-ai pregatit pe toate, vine cel mai distractiv pas al retetei si anume  sa adaugi insotitorii!

De exemplu, adaug mereu un fel de fructe taiate precum mar, pere, afine, zmeura sau capsuni… De obicei mai adaug nuci si iaurt cu continut scazut de grasimi, fara zahar.

2º Versiune a retetei de clatite cu fulgi de ovaz

(Ingrediente pentru 4-5 clatite)

Aceasta este o alta versiune a retetei de clatite cu fulgi de ovaz, are mai putine ingrediente, dar este la fel de simplu si rapid de preparat.

 Ingredientele de care vom avea nevoie pentru a pregati aceasta versiune a retetei sunt:

3 albusuri 1 ou intreg sau il puteti inlocui cu doua albusuri suplimentare O banana O mana de fulgi de ovaz

Cu aceasta cantitate  veti putea prepara intre 3 sau 4 clatite medii , daca doriti sa pregatiti mai multe clatite cu fulgi de ovaz adaugati mai mult din fiecare ingredient in mod proportional.

Procedeul de preparare este la fel, doar ca are un numar mai mic de ingrediente. Dar ambele retete sunt delicioase!

amestecati ingredientele

In primul rand va trebui sa amestecam toate ingredientele cu ajutorul unui mixer sau blender pana se formeaza o masa uniforma.

Direct la tigaie

Se toarna putin din amestec in tigaie la foc mediu. Asteptam aproximativ un minut si il intoarcem repetand procesul.

Adaugati pluginurile

Nu uita sa-ti decorezi farfuria cu fructele tale preferate pentru a da o nota mai apetisanta gustarii sau micul dejun sanatos.

Aceste doua retete de clatite cu fulgi de ovaz au o cantitate mare de proteine ​​si carbohidrati complecsi, ceea ce va va ajuta sa va atingeti obiectivul de a va creste masa musculara si chiar va va ajuta daca doriti sa pierdeti in greutate, nu uitati sa va potriviti reteta introduceti caloriile zilnice de care aveti nevoie pentru a va atinge obiectivul.

Mai multe detalii

Ambele variante ale acestei retete de clatite sanatoase din fulgi de ovaz sunt foarte usor de preparat, iar rezultatul sunt clatite delicioase pe care le poti insoti cu fructele sau toppingurile preferate.

Mai poti pregati cateva pentru a le tine in frigider, vor rezista in stare perfecta cam 2-3 zile, astfel incat sa le poti gusta la gustarile si micul dejun.