martie29 , 2024

    Despre importanta SEO in orice business

    Din aceeasi categorie

    130 de fraze despre respect

    Toti oamenii, indiferent ce suntem, merita respect....

    300 de citate pozitive despre viata care sa te motiveze

    Sunt momente in care spiritul nostru este putin scazut...

    100 de citate profunde si creative de dragoste

    Desi aspectul spune totul, exista intotdeauna o multime...

    Lasa-te inspirat de aceste 100 citate motivationale

    Ai nevoie de putina inspiratie din cand in cand?...

    Publicarea de advertoriale seo si avantajele sale

    Intr-o lume dominata de tehnologie si de prezenta online,...

    Share

    SEO va îmbunătăți cu siguranță căutarea și vizibilitatea generală a unui site, dar ce altă valoare reală oferă?

    De ce seo crește în importanță?

    Urmatoarele motive ar trebui să ofere o anumită claritate, indiferent de industrie sau mărimea afacerii, în ceea ce privește motivul pentru care întreprinderile au nevoie de SEO pentru a-și duce brandul la nivelul următor.

    Căutarea ecologică este cel mai adesea sursa primară de trafic web

    Căutarea ecologică este o parte masivă a performanței site-ului majorității întreprinderilor și a unei componente critice a cumpărătorului și, în cele din urmă, obținerea utilizatorilor să completeze o conversie sau un angajament. În calitate de marketing, Google deține o parte semnificativ mai mare a pieței de căutare decât concurenții precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, Duckduckgo și multe altele. Poti citi mai multe pe Mogu.ro.

    Asta nu înseamnă că toate motoarele de căutare nu contribuie la vizibilitatea unei mărci – o fac. Doar că Google deține o parte considerabilă a pieței de căutare generale. Cu toate acestea, este un lider clar și, prin urmare, liniile directoare sunt importante. Dar partea rămasă a pieței deținută de alte motoare este valoroasă și pentru branduri. Acest lucru este valabil mai ales pentru mărcile din nișă, unde motoarele de căutare vizuale și verticale joacă un rol esențial.

    Google, fiind cel mai vizitat site web din lume (și în special în Statele Unite), se întâmplă, de asemenea, sa fie cel mai popular furnizor de e-mail la nivel global cu mai mult de 1 miliard de utilizatori. YouTube este al doilea mare motor de căutare și peste 2 miliarde de oameni il accesează cel puțin o dată pe lună. Știm că o majoritate clară a lumii cu acces la Internet vizitează Google cel puțin o dată pe zi pentru a obține informații. Fiind foarte vizibila ca o resursă de încredere pentru Google, și alte motoare de căutare vor lucra întotdeauna în favoarea unei mărci.

    SEO construiește încredere și credibilitate

    Scopul oricărui SEO cu experiență este de a stabili o bază puternică pentru un site frumos, cu o experiență de utilizator curată și eficientă, care este ușor de descoperit în căutare. Despre serviciile seo poti afla mai multe accesand badin.ro.

    Publicitate

    Multe elemente intră în stabilirea autorității în ceea ce privește motoarele de căutare, cum ar fi Google. În plus față de factorii menționați mai sus, autoritatea este acumulată în timp ca urmare a unor aspecte precum:

    • Link-uri naturale.

    • Comportament pozitiv al utilizatorului.

    • Elemente optimizate pe pagină și conținut.

    Problema este că este imposibil să construim încredere și credibilitate peste noapte – la fel ca în viața reală. Autoritatea este câștigată și construită în timp. Stabilirea unui brand ca autoritate necesita răbdare, efort și angajament și se bazează pe oferirea unui produs sau unui serviciu valoros, de calitate care permite clienților să aibă încredere într-un brand.

    SEO este cel mai bun mod de a înțelege vocea consumatorului

    Din înțelegerea schimbării pieței macro pentru înțelegerea intenției consumatorilor în detalii granulare, SEO ne spune ce doresc clienții și au nevoie. Datele și formatele SEO – vorbit sau scris – ne oferă semnale clare de intenție și comportament al unui utilizator.