Importanța linkuri câștigate pentru SEO

O modalitate de a crea link-uri către site-ul dvs. web este de a convinge site-urile externe să se conecteze la dvs. Acesta practica se numește strategia push. O alta strategia este cea de atragere – asta înseamnă că oferiți ceva valabil site-urilor web externe și le faceți să își dorească să se conecteze la dvs. de propria voință.

Ultima strategie este cunoscută sub denumirea de earned linking (sau linkuri castigate). Pur și simplu, earned linking este despre câștigarea de link-uri, oferind ceva valoros și util site-urilor web externe, ceea ce le face să-si dorească să fie conectate la site-ul dvs. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este de a crea conținut la care merită să te conectezi.

Cum să creați conținut pentru a obține backlinkuri?

Crearea de conținut de înaltă calitate, valoros și informativ pare o strategie suficient de simplă pentru a genera automat backlinks. Cu toate acestea, sa vii cu un continut la care merita sa te conectezi este mult mai greu. Iată câteva sfaturi despre cum puteți crea conținut de calitate.

– Răspundeti la întrebări – Înțelegeți cine este publicul dvs.:

Sa spunem ca sunteți proprietarul unei afaceri de îmbrăcăminte sportivă și sunteți pe punctul de a scrie un articol despre motivul pentru care este important să purtați echipament sportiv adecvat în timp ce jucați sport. Cine poate fi publicul tău țintă? Cel mai evident public țintă ar fi bloggerii sportivi.

După ei, antrenorii de fitness cu site-urile lor personale pot fi publicul țintă, deoarece ar putea dori să cumpere îmbrăcăminte sportivă pentru cursanții lor. Școlile și universitățile pot fi, de asemenea, publicul țintă, deoarece acestea pot oferi echipament sportiv adecvat echipelor lor. Acesta este motivul pentru care a răspunde la întrebări este o strategie foarte bună pentru a obține câteva legături interesante. Astăzi, este foarte ușor să aflați locurile unde oamenii își pun întrebări despre marca și industria dvs.. Aveți nevoie doar de instrumentele potrivite.

– Creați conținut valoros – conținut durabil cu informații excelente și conținut bazat pe date:

Nu există niciun înlocuitor pentru conținut solid care oferă informații detaliate și utile despre un anumit subiect. Folosirea faptelor, cifrelor și statisticilor este cea mai bună modalitate de a crea conținut de încredere la care merita sa te conectezi. Furnizarea de date și informații bune despre un anumit subiect te ajuta sa creezi legaturi interesante pentru publicul țintă și site-urile externe care sunt relevante pentru subiect și ar dori să se conecteze cu dvs.

– Importanța experienței utilizatorului pe site-ul dvs. web:

Furnizarea de informații utile este o idee buna numai dacă este convenabil să o accesăm. În aceste zile, nimeni nu vrea să aștepte prea mult pentru ca pagina să se încarce sau să petreacă timp și eforturi căutând informații relevante. Trebuie să vă asigurați că utilizatorul va accesa rapid site-ul dvs. și este capabil să detecteze în mod clar și convenabil datele relevante care îl privesc.

Dacă pagina se incarca prea greu, dacă layout-ul nu este atragator sau dacă există vreun alt motiv care afectează negativ experiența utilizatorului, niciun site nu ar dori să se conecteze la site-ul dvs. web.

Cauti noi oportunitati de linkbuilding? Vino pe linkweb.ro, catalog afaceri si lista firme din Romania. 

Acest articol a fost publicat în My Blog. Salvează legătura permanentă.